W szkole wykorzystywany jest dziennik elektroniczny UONET+ firmy Vulcan.
Aby korzystać z dzienika elektronicznego należy posiadać czynny adres e-mail.
Dostęp do dziennika mają wyłącznie osoby kórych adresy e-mail zostały zarejestrowane w systemie.
Adresy e-mail uczniów i rodziców są rejestrowane wyłącznie przez wychowawcę lub administratora po osobistym
potwierdzeniu adresu i tożsamości użytkownika.
Dla każdego ucznia (uczennicy) możliwe jest zarejestrowanie maksymalnie 3 adresów e-mail:
ucznia (uczennicy),
1 rodzica (opiekuna),
2 rodzica (opiekuna).
Każdy z w/w użytkowników używa własnego adresu e-mail do logowania i tworzy samodzielnie swoje hasło dostępu.
Do logowania używany jest adres e-mail jako indentyfikator oraz samodzielnie utworzone podczas pierwszego logowania hasło dostępu.
Hasło powinno składać sie z minimum 8 znaków i zawierać co najmniej jedną dużą literę i co najmniej jedną cyfrę.
Korzystanie z dziennika przez uczniów i rodziców jest bezpłatne.
W zależności od wykorzystywanej metody dostępu do sieci Internet, użytkownik ponosi koszty związane z dostępem do sieci i
transmisją danych, zależne od swojej umowy z firmą świadczącą usługi dostępu do sieci teleinformatycznych.
Do dostępu do dziennika można używać dowolnej przeglądarki internetowej.
Producent zaleca przeglądarki Chrome lub Firefox.
Należy zadbać o zainstalowanie najnowszej dostępnej wersji przeglądarki.
W przypadku trudności w dostępie do dziennika prosimy o kontakt z wychowawcą klasy
Po zalogowaniu w zakładce "POMOC" dostępna jest szczegółowa instrukcja korzystania z dziennika
W przypadku wprowadzania przez producenta modyfikacji w systemie konieczne może się okazać wyczyszczenie bufora przeglądarki intenetowej